czwartek, 14 listopada 2013

Hit jesieni? - zapowiedź "Domu Tajemnic"


Nie będę się usprawiedliwiać, bo to nie ma sensu. Zawaliłam. Osiem postów w całym 2013 roku? Skandal. I jeszcze tylko kilka z nich to recenzje! Muszę to po prostu zmienić i zacznę od dziś. Tyle, jeśli chodzi o wyjaśnienia. Nie będę nic obiecywać i dużo mówić, po prostu zacznę działać :D

***

A teraz przejdźmy do najważniejszego, czyli zapowiedzi książki “Dom Tajemnic”, autorstwa Chrisa Columbusa i Neda Vizzini, wydanej przez Znak emotikon. Kiedy przejrzałam materiały, które przysłano mi na pocztę, stwierdziłam, że muszę się tym z Wami podzielić, bo książka wydaje się być interesująca, a dodatkowo polecana jest przez samą Rowling. Zobaczcie sami!


Premiera 7 listopada 2013 r.

Opis książki: Niewyjaśniona tajemnica sprzed lat doprowadza do niebezpiecznego starcia dobra ze złem. Dom pełen mrocznych sekretów staje się miejscem walki trójki rodzeństwa o życie swoich najbliższych. Jak potoczą się losy Eleanor, Kordelii i Brendana? Czy przeniesieni przez Wichrową Wiedźmę do groźnego świata zjednoczą swoje siły i pokonają Króla Burz? Czy ocalą swoich bliskich?

„Dom Tajemnic to niebezpiecznie wciągająca opowieść o potędze czarnej magii, sile przyjaźni i poświęceniu. Niewyjaśnione sekrety sprzed lat, walka trójki rodzeństwa o życie swoich najbliższych i ostateczne starcie dobra ze złem. Tej jesieni magia powraca…”
Piotr Fronczewski
(polski ambasador marki i głos audiobooka Dom Tajemnic)





Reklama ciekawa, ale czy książka jest tak dobra, jak obiecują? Przekonamy się :D


5 komentarzy:

Sylwia_85 pisze...

Też mam ochotę na te książkę, tylko boję się czy nie będzie przereklamowana.

X Rosemarie pisze...

Oj, jak dawno mnie u Ciebie nie było. :)
A po "Dom tajemnic" zdecydowanie muszę sięgnąć!

Upadły czy Anioł pisze...

słyszałam i czytałam o tej pozycji...zapowiada się kusząco :)

Magda pisze...

na pewno sobie nie odmówię tej książki :)

Clary pisze...

Jestem ogromnie ciekawa tej książki jako fanka Pottera ;D

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)