niedziela, 22 września 2013

Reaktywacja

No tak, może minęło odrobinę więcej niż dwa tygodnie, ale wróciłam. Ze względu na kilkumiesięczną przerwę w publikowaniu recenzji, doszłam do wniosku, że właściwie mogłabym nazwać mój powrót reaktywacją. W końcu czeka mnie mnóstwo pracy, ale mam nadzieję, że podołam :) Liczę też na to, że nie wyszłam z wprawy w pisaniu... Ale to się okaże :)

Już wkrótce nowy szablon (ten już trochę się zakurzył), kilka zmian i wreszcie recenzje. Od jutra biorę się ostro do pracy. Muszę przyznać, że jestem strasznie do tyłu, jeśli chodzi o nowości książkowe, ale myślę, że z Waszą pomocą to nadrobię :)

Pozdrawiam serdecznie!

P.S. Kurczę, brakowało mi tego całego blogowania. Przywiązałam się do bloga i do Was, nie ma co ukrywać! :>

9 komentarzy:

Antyśka pisze...

Cieszę się, że wróciłaś :)

Keira K. pisze...

Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

PIOTR BOLC pisze...

Fajnie, że wróciłaś. Ostatnio przeglądałem listę blogów, których jestem obserwatorem, i wyszło mi, że większość z nich już nie istnieje;)

Aneta pisze...

Oj brakuje blogowania po przerwie , pozdrawiam

Sara Stachowiak pisze...

Mam podobnie... Powodzenia :).

Zła Zołza pisze...

Jakiś czas temu również zatęskniłam za sferą blogową, ciężko się uwolnić.

Little Decoy pisze...

Powodzenia ;)
Pozdrawiam!

Gabrielle_ pisze...

Witamy ponownie! Sama niedawno miałam taką małą reaktywację, więc wiem o czym mówisz i z czym będziesz się musiała zmierzyć. Tym bardziej życzę ci powodzenia! :)

Avenix pisze...

Fajnie, że wróciłaś :) Czekam na nowe recenzje i mam nadzieję, że szybko nadrobisz nowości książkowe (choć jest ich tak dużo, że prawdę mówiąc sam nie nadążam). A szata graficzna jest naprawdę ładna, stonowana i estetyczna. Zobaczymy, jaką nową grafikę na bloga dodasz :p Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)