niedziela, 28 października 2012

Powrotowy stosik :)

...od czego by tu zacząć?

Ostatnia recenzja pojawiła się dość dawno temu, niestety. Wyszło jak wyszło, ale teraz trzeba to nadrobić! Mam nadzieję, że nie zapomniałam jak się pisze recenzje... Cóż, wkrótce się przekonamy ^ ^ Wpisy się nie pojawiały, owszem, ale o książkach nie zapomniałam, więc materiały na recenzje są :) Ale to jeszcze nie dziś...

Przyznaję też, że rzadko odwiedzałam Wasze strony, ale nadal o wszystkich pamiętam. Już się ustabilizowałam, że tak powiem, i od teraz powinnam mieć więcej czasu na bloga oraz na czytanie Waszych recenzji. Wszystko więc zmierza w dobrym kierunku. Tamta chwilowa przerwa się przydała i mam nadzieję, że teraz będzie jeszcze lepiej : )

A tak z innej beczki. Jak wiecie (albo nie) - kocham weltbildowe promocje! Uwielbiam przeglądać dziesiątki stron z bogatą ofertą książek w przystępnych cenach (zwłaszcza te za 9,90 :D). Właśnie kończy się promocja “Milion książek na jesień”. Zachęcam do zaglądnięcia, może akurat coś Wam się spodoba :) Osobiście zdecydowałam się na cztery tytuły, które znajdują się w poniższym stosiku. Jednak trafiły tam też inne pozycje, mam nadzieję, że ciekawe, bo jeszcze nie miałam okazji do nich zajrzeć.


Od góry:
“Władczyni snów” - Nina Blazon - książka fantasy, której opis brzmi dość ciekawie i może sprawdzić się jako miłe czytadło :) (nakanapie.pl, nagroda)
“Czerwone gardło” - Jo Nesbo - wiele słyszałam o dziełach tego autora, ale jak dotąd nie zetknęłam się z jego twórczością. Ciekawe, czy Jo Nesbo znajdzie się też na mojej liście ulubionych pisarzy... (zlota-zakladka.pl, nagroda)
“Wróg” - Charlie Higson - wszyscy powyżej 14. roku życia zamieniają się w zombie... Zalatuje “Gone”, choć dla młodszych, jednak z recenzji wynika, że to dość brutalna książka dla starszej młodzieży. Cóż, zobaczymy. (weltbild.pl)
“W pajęczej sieci” - Joy Fielding - nie zwracałam zbytniej uwagi na opis książki, chodziło mi głównie o autorkę, której dzieło “Strefa szaleństwa” bardzo mi się podobało. Mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę! (weltbild.pl)
“Największy lęk” - Linwood Barclay - książka autorka “Bez śladu”, której jednak nie czytałam, ale słyszałam wiele pozytywów. Poza tym, podobno dzieło to spodoba się fanom Cobena. I do tego ten opis kojarzący się z filmem “Uprowadzona” - może być ciekawie :D (weltbild.pl)
“Kiedy ulegnę” - Chang-Rae Lee - zachęcający opis, pozytywne recenzje - podobno wzruszające dzieło. Mam dobre przeczucia. (weltbild.pl)

Zżera mnie ciekawość co do tych dzieł, już wkrótce do nich zajrzę :) Aktualnie po raz kolejny czytam serię “Gone” (jestem w fazie drugiej), bo niestety, moja pamięć nie jest aż taka szczegółowa. Przygotowuję się więc do piątej części, która cały czas jest przede mną. Szkoda, że jeszcze tylko jedna i koniec... Chociaż tasiemce nie są pożądane, to jakiś smutek po zakończeniu serii istnieje... Eh.

Za kilka dni wpadnę z jakąś recenzją. W tym czasie zajrzę także do Was :)

Pozdrawiam cieplutko!

35 komentarzy:

Antyśka pisze...

W takim razie witam ponownie ;)
Zdobycze masz wspaniałe, zwłaszcza te z weltbildu! Szkoda, że wcześniej na nie nie wpadłam, bo na pewno trafiłyby na moją półkę.
Przyjemnego czekania, a tymczasem czekam na recenzje. :)

Querida pisze...

Witaj z powrotem. :)
Bardzo fajny stosik, będę czekać na recenzję "Kiedy ulegnę". I chyba muszę szybko zapoznać się z tą promocją. :)

Ania pisze...

Wspaniały stos:) Miłego czytania:)
Czekam na recenzje ;D

alice pisze...

Ja jestem właśnie czytam "Czerwone gardło".
Życzę miłego czytania :)
Pozdrawiam

Miłośniczka Książek pisze...

ciekawe nabytki :)
przyjemnej lektury :)

Larysa pisze...

Nieziemski stosik <3
Miłego czytania :)

szarikow pisze...

Nic z tego stosu nie znam, więc czekam na recenzje :) Miłego czytania!

Penelopa pisze...

O niczym nie słyszałam z tego stosiku, więc z chęcią przeczytam recenzje. :) Czasami tak jest, że chociaż by się chciało to nie ma się czasu ani tym samym ochoty na recenzje.
Pozdrawiam. :D

Aleksnadra pisze...

Na "Władczynię snów" mam ochotę :)

Przepowiednia pisze...

Aj, te stosy... Bardzo chętnie też bym trochę zainwestowała, ale nie wiem, czy jest sens, skoro nie mam kiedy tego czytać :)

Matt pisze...

Zycze bardzo milej lektury :)

Pozdrawiam!

Magda pisze...

fajny stosik, czekam na recenzje :)

Kadzia pisze...

Ja też niestety ostatnio zaniedbałam bloga, mam jednak nadzieję że szybko wszystko nadrobię. Stosik piękny i z chęcią bym Ci podkradła te książeczki. Sama jednak mam tyle do czytania, że lepiej bym nie przyjmowała podarunków.

Agata pisze...

Nie znam nic, ale z chęcią poznam ;)_

tetiisheri pisze...

Miłej lektury :)

giffin pisze...

Kocham promocje Weltbildu, zawsze można coś dla siebie upolować za rewelacyjną cenę ;)) Cieszę się, że wracasz - mam nadzieję, że na stałe :*

Magda K-ska pisze...

Nesbo jest specyficzny. Wszyscy go chwalą, a mnie przekonuje średnio, podobały mi się "Karaluchy", ale już "Upiory" nie. Mam jeszcze cztery jego książki, więc może jeszcze zdoła mnie przekonać do siebie, bo jak dotąd mam mieszane uczucia.

Taki jest świat pisze...

Ciekawe tytuły :)

Agnieszka pisze...

Ciekawy stosik, chętnie bym przygarnęła parą pozycji. :p
Zapraszam do mnie: http://ksiazkowo-recenzjowo.blogspot.com/

Fonin pisze...

Nie tylko twój blog przechodzi okres hibernacji. Mój tez ostatnio była bardzo samotny. Jednak teraz po Targach Książki w Krakowie jestem naładowaną nową energią, która jak mam nadzieję szybko się nie wypali.

Alys pisze...

Fajnie, że Weltbild robi takie promocje, ale ja akurat nic dla siebie tam nie znalazłam :D
Miłego czytania!

Sol pisze...

Władczyni snów mnie ciekawi :) Stosik ciekawy i czekam na recenzje ;)

Cassiel pisze...

Świetny stosik i fajnie ze wróciłaś :) Co do książek i promocji w wetbildzie, to chciałam bardzo coś kupić i wyszło mi 7 książek, a później zorientowałam się że nie mam kasy już. o.O I nie kupiłam :D Dziwne uczucie ;d

Sylwuch pisze...

Z takim stosikiem to na pewno nie będziesz się nudziła. :) Ja chętnie wzięłabym się za "Kiedy ulegnę" oraz "Największy lęk".

Tirindeth pisze...

Wspaniałe nabytki, ciekawa jestem, jak Ci się Kiedy ulegnę spodoba. U mnie ta książka cały czas czeka na swoją kolej, ale wiąże z nią duże nadzieje :)

Blueberry pisze...

Władczyni snów <3

ederlezi pisze...

Interesuje mnie Władczyni snów, czekam na recenzję :)

awiola pisze...

Ja też korzystam z promocji weltbilda. Uwielbiam robić tam zakupy.

Susie pisze...

Książki w większości znane mi tylko tak powierzchownie - z samych tytułów ;) Ale prezentują się imponująco, więc życzę miłej lektury i oczywiście czekam na recenzję.

Książkowe zauroczenie pisze...

Władczyni snów - miła książka, trochę zagmatwana.
Czerwone gardło- wojenne:)
Miłej lektury

Mery pisze...

Witamy ponownie:)

Weltbildowe promocje to i moja miłość, bo można kupić perełki za grosze dosłownie. W jesiennej edycji kupiłam... 11 pozycji. Jednak czasem wręcz nie można się powstrzymać, prawda?:)

Przyznam, że z Twojego stosu znam wszystko jedynie z widzenia.
Mam nadzieję, że każda z pozycji będzie naprawdę ciekawa. Miłej lektury!

Meme pisze...

Uwielbiam Weltbildowe promocje! Póki co jeszcze nie korzystałam z jesiennej edycji "Milion książek...", ale kilka pozycji już wybrałam i planuję zakupić pod koniec listopada ;)

Co do małej blogowej aktywności - ach ta jesienna depresja i niemoc dopadła wiele osób, mnie też. Ale myślę, że i w Twoim przypadku będzie tak, że pojawi się coś, co da Ci nową siłę do tworzenia! ;D

Magia słowa pisanego pisze...

Ja lubię tasiemce, o ile są zgrabnie i ciekawie napisane. Stosik masz super. No i wracaj, wracaj do blogowego świata.

Penelopa pisze...

Pozwoliłam sobie zaprosić Cię do zabawy - http://lowcy-ksiazek.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html Mam nadzieję, że nie sprawi Ci to większego problemu i weźmiesz w niej udział. :)

Antyśka pisze...

Też bym chciała dostać tę zachwalaną trylogię "Delirium". :)

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)