poniedziałek, 4 czerwca 2012

"Z głową w chmurach" - mała autoreklama

Tytuł: “Z głową w chmurach”
Ilość stron: 368

    

    Kochani! Właśnie trzymam w dłoniach książkę, która jest zbiorem wierszy i opowiadań stworzonych przez dzieci i młodzież. Jest ona dość obszerna, ale jej lektura to naprawdę świetna sprawa. Największe wrażenie zrobiły na mnie wiersze, które zaskakują swoją jakością. Ciężko zrozumieć, że pisały je tak młode osóbki - uczniowie podstawówki czy też gimnazjów i różnych wyższych szkół.

   W książce znajdują się również opowiadania, choć jest ich znacznie mniej. I właśnie chciałam wtrącić, że moje krótkie dzieło również się tutaj pojawiło :) Mam na myśli pracę, którą wysłałam na zeszłoroczny konkurs, zdobyła drugą nagrodę. Z perspektywy czasu mam wrażenie, że to opowiadanie mogło być o wiele lepsze, ale i tak niezmiernie mi miło, że jestem współautorką antologii “Z głową w chmurach”. Jakby nie patrzeć, to pierwsza książka na moim koncie :) Żywię nadzieję, że nieostatnia - może kiedyś uda mi się stworzyć coś, co będzie w całości mojego autorstwa? Cóż, zobaczymy ^ ^ Tymczasem gorąco zapraszam Was do sięgnięcia po tę pozycję i zapoznania się z dziełami młodych twórców (również z moim opowiadaniem zatytułowanym “Dwa życzenia”).

   Jeśli chodzi o sprawy blogowe, to wkrótce powinna ukazać się recenzja książki “W otchłani” autorstwa Beth Revis. A tymczasem żegnam, do napisania! 

11 komentarzy:

Miłośniczka Książek pisze...

no to gratulacje, że i Twoje opowiadanie znalazło się w tej antologii :) bravo :)

Soulmate pisze...

Gratuluję i mam nadzieję kiedyś przeczytać :)

Ashera pisze...

No, no ! Rewelacyjnie! Od czegoś trzeba zacząć, choćby właśnie od pisania takich opowiadań :) Gratulacje ;) A jak już tu jestem to zapraszam do Nas na nową recenzję ;)

marwet pisze...

jestem dumna ♥

Marcepankowa pisze...

Moje gratulacje ;)

Blueberry pisze...

Serdeczne gratulacje :)

kasandra_85 pisze...

Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów:))

awiola pisze...

Wow! Gratuluję!

scorpius pisze...

Wooow, moje gratulacje :)

Nati pisze...

Ooo, no proszę. Jaka interesująca pozycja. Chętnie sięgnę, chętnie. :)

Irena A. Bujak (Bujaczek) pisze...

Gratuluję! :D

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)