wtorek, 17 kwietnia 2012

"Angielski fiszki 1000 najważniejszych słów i zdań"

Tytuł: “Angielski fiszki. 1000 najważniejszych słów i zdań”
Wydawnictwo: EDGARD
Ocena: 10/10

Nauka języków obcych jest bardzo ważna i myślę, że każdy z nas zdaje sobie z tego sprawę. Jeśli rozejrzymy się po stronach internetowych to zauważymy, że istnieje wiele sposobów, dzięki którym można łatwo i przyjemnie opanować dany język. Jednym z nich, często polecanym, są fiszki.

Fiszki to małe karteczki, które mają za zadanie pomóc w zapamiętaniu słówek. Z jednej strony znajduje się wyraz, a z drugiej jego tłumaczenie. Bardzo łatwo można wykonać je samemu w domu, jednak nie da się ukryć, że jest to dość czasochłonne. Zdecydowanie lepiej jest kupić gotowy już zestaw fiszek - w tym przypadku mamy do dyspozycji aż 1000 kartoników - i dzięki nim powiększać nasz zasób słów.

Jeśli chodzi o fiszki firmy EDGARD, mają one sporo zalet, które odróżniają je od zwyczajnych karteczek. Oprócz tłumaczenia danego słowa, na kartoniku znajduje się również przykład użycia go w zdaniu, co pozwala łatwiej zrozumieć i zapamiętać obcy nam wyraz. Poza tym, każda fiszka posiada znaczek, który przyporządkowuje ją do danej grupy tematycznej oraz numerek. To wszystko sprawia, że możemy uniknąć chaosu i zawsze łatwo poukładać karteczki.




Tak właściwie w zestawie znajdziemy aż 1020 fiszek - 20 z nich to puste karteczki, które sami możemy zapełnić, a potem bez problemu zabierać ze sobą do szkoły, pracy czy gdziekolwiek indziej. Takie rozwiązanie spowoduje, że codziennie będziemy mieli okazję powtarzać daną partię słówek, a przecież każdy językoznawca przyzna, że systematyczność jest najważniejsza.

Podsumowując, “Angielski fiszki 1000 najważniejszych słów i zdań” są doskonałym sposobem na szybką, łatwą i przyjemną naukę języka angielskiego (lub jakiegokolwiek innego - EDGARD oferuje wiele możliwości wyboru). Możecie je zakupić TUTAJ.

Zestaw fiszek otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty Mikulskiej. 



***

Zdaję sobie sprawę z tego, że trochę (bardzo) zaniedbałam bloga, ale spowodowane jest to wieloma różnymi czynnikami. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wszystko się ułoży. Wtedy postaram się zmienić szablon i ostro wziąć do roboty, aby na tej stronie było widać życie. Wtedy też zacznę na bieżąco odwiedzać Wasze blogi. Oby nastąpiło to szybko :)

Tak więc do napisania wkrótce! :)


11 komentarzy:

scorpius pisze...

Oj mam na nie wielką ochotę, zważywszy na to że uwielbiam języki. :)

dr Kohutek pisze...

Mam, korzystam, fajna sprawa:)

alison2 pisze...

Edgard to naprawde swietne wydawnictwo, kazda ich pozycja jest dokladnie przemyslana i solidnie wykonana, nic tylko sie uczyc ;-)

Varia pisze...

uwielbiam fiszki. posiadania takich też bym nie odmówiła :)

Marcepankowa pisze...

ja chyba też powinnam sobie takie sprawić...

Larysa pisze...

Oj chyba się skusze na takie coś :)

Eta pisze...

Mnie by się przydały takie do niemieckiego ;) A i fiszek do włoskiego bym nie odmówiła xd

awiola pisze...

Świetna zabawa.

Nati pisze...

Połakomiłabym się na te fiszki, gdyby chodziło o francuski... Angielski wybitnie mi nie leży. Miałam jej już na oku, ale póki co brak środków... :) Pozdrawiam.

Panna Nikt pisze...

Podczas ostatniej wizyty z sklepie kupiłam te fiszki. Kilkakrotnie z nich już korzystałam, a na sprawdziany ze słówek robię własne. Masz rację, że ułatwiają(przynajmniej mi) zapamiętywanie angielskojęzycznych zwrotów. ;)

Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
Panna Nikt

GumcioBook pisze...

No i to jest coś dla mnie, bo z angielskiego jestem dobra ale brak mi dużego zasobu słówek :)

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)