środa, 18 stycznia 2012

Top 10: ulubione cytaty z literatury

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Akcja organizowana przez Kreatywę :D

Ciągle przypatrywałam się różnym ciekawym “Top 10”, ale nie wiedziałam, jak się zabrać do tej akcji. Wreszcie mi się udało, a to wszystko przez temat, który dotyczy tego tygodnia. Tak się składa, że cytaty to moje zboczenie książkowe, prowadzę nawet specjalny zeszyt, w którym je zapisuję :) Ciężko było mi wybrać 10 ulubionych, ale jakoś zdołałam. Oto one:













To zaledwie część tego, co chciałabym zaprezentować, ale ta dobra część :) Znacie może któryś z tych cytatów?


14 komentarzy:

tetiisheri pisze...

Bardzo ciekawe cytaty. Najbardziej mi się spodobał ten o śmiechu.

Klaudia Karolina Klara pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klaudia Karolina Klara pisze...

Znam dwa :) Z "Dziewczyny, która pływała z delfinami" i "Jutra" ;]

kamyk pisze...

Świetne cytaty - bardzo mi się podobają. Będę musiała niektóre z nich sobie zapisać ;)

Futbolowa pisze...

Och, ten cytat z Ewy Nowak jest prześwietny! Nie pamiętam go, bo serię czytałam dawno, ale i tak przywołuje same miłe skojarzenia :)

Natula pisze...

Piękne cytaty, mnie najmocniej oczarował ten z Niebieskich nitek.

Kadzia pisze...

Świetne cytaty, jednak większości tych książek nie czytałam. :(
Chciałabym zapytać czy "Dziewczyna, która pływała z delfinami" to książka dosyć.. wzruszająca? :) Jeżeli masz recke na blogu, to przepraszam, naprawdę NIE CHCE MI SIĘ teraz szukać. :)

Garncarnia pisze...

Przeczytałam jedynie "Zieloną milę" i darzę ją ogromnym sentymentem. Najbardziej jednak przypadł mi do gustu cytat z "Niebieskich nitek". :)

Vienna pisze...

Widzę, że czytasz "Jutro 3". Ja też, ja też, ja też! :) I po pierwszych kilkudziesięciu stronach stwierdzam, że uwielbiam serie Marsdena :)

Tirindeth pisze...

Bardzo fajne cytaty, chociaż większości tych książek w ogóle nie znam ;)

Elen pisze...

Znam tylko cytat z "Krzywe 10", ale pozostałe także mi się podobają, szczególnie ten ze "Slumdog'a" :)

Mery pisze...

Niby czytałam "Zieloną milę", a jakoś nie kojarzę tego ostatniego cytatu!

Agata pisze...

Och, Zielona Mila... Jedna z moich ulubionych książek, piękna i wzruszająca. A pierwszy cytat- cudowny, najbardziej mi się podoba :)

Aurora pisze...

poproszę o więcej :D

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)