piątek, 30 grudnia 2011

To już rok bloga!


Jak obiecałam, tak wróciłam! Brakowało mi czytania Waszych recenzji oraz pisania własnych. Nie mogę tego zostawić :) Tak się złożyło, że dokładnie rok temu opublikowałam swoją pierwszą recenzję. Nie była ona zbyt długa ani ciekawa. Teraz czytając ją, widzę, jak bardzo poprawił się mój styl pisania, z czego niezmiernie się cieszę! Była to recenzja dzieła “P.S. Kocham Cię” Ceceli Ahern, możecie ją przeczytać TUTAJ.

Wiecie, strasznie szybko minął ten rok, ale uważam, że był świetny - zarówno, jeśli chodzi o książki, recenzje i tego bloga, jak i rzeczywistość. Nie mogę narzekać :) Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że przyszły rok będzie równy wspaniały. Wszystkim tego serdecznie życzę!

No, może teraz trochę historii...
Pomysł recenzowania książek wpadł mi do głowy wcześniej, niż rok temu, ale nie wiedziałam, jak go zrealizować. Kiedy założyłam tego bloga, zaczęłam odwiedzać Wasze strony i wzorować się na nich, co bardzo mi pomogło stawiać pierwsze kroki. Jeśli chodzi o blogowanie, to mam jako takie doświadczenie, ponieważ miałam naprawdę wiele stron na Onecie, ale żadna nie dotyczyła książek. Cieszę się, że w końcu założyłam tego bloga oraz poznałam Was. To wszystko ma dla mnie duże znaczenie. Ten rozwijany pasek po prawej stronie jest czymś niezwykłym - znajdują się tam wszystkie strony, które wpływają w jakimś stopniu na mnie. Wchodzę tam, czytam Wasze recenzje i bardzo często poznaję utwory, o których być może bym nie usłyszała. To naprawdę niesamowite! :) Przyznaję, że nie zawsze komentowałam Wasze posty, ale w tym roku postaram się poprawić :P

W każdym razie, OGROMNIE WAM DZIĘKUJĘ. Za wszystko. Nie będę wymieniać po nickach, bo bardzo możliwe, że przypadkowo kogoś pominę. Wszyscy jesteście dla mnie ważni - każdy, kto tutaj wchodzi i zostawia po sobie ślad, ale także Wy, anonimowi czytelnicy. Bez Was prowadzenie tego bloga nie miałoby sensu. Dziękuję! :)

Jestem także wdzięczna wydawnictwom, dzięki którym miałam okazję przeczytać wiele interesujących książek. Cieszę się, że zechciały nawiązać ze mną współpracę.

A jeśli chodzi o podsumowanie 2011 roku...



Moje główne postanowienie dotyczące książek spełniło się. Jak brzmiało? Przeczytam minimum 52 książki, czyli ok. 1 na tydzień. Z dumą przyznaję, że nawet je pobiłam - przeczytałam 64 pozycje, co jest dla mnie wielkim sukcesem! Przeżyłam wiele niesamowitych przygód, np. przy lekturze książek z serii “Gone” czy “Jutro” oraz podczas czytania ebooka “Slumdog. Milioner z ulicy” (RECENZJA). Wreszcie udało mi się poznać twórczosć Carlosa Ruiza Zafona, a to wszystko dzięki “Cieniowi wiatru” (RECENZJA). Mogłam się wzruszyć przy “Chłopcu w pasiastej piżamie” oraz “Dziewczynie z Pomarańczami”. Rozczarowań było znacznie mniej, ale także się pojawiły - “Ostatni Nefilim” (KLIK). Zaś jeśli chodzi o ulubionego bohatera, chyba do końca życia będę pamiętać Jace’a Waylanda (tak, dla mnie Wayland cały czas :D). Inni byli równie wspaniali - grunt, że większość z nich miała charakter :)

To chyba tyle, nie będę się więcej rozpisywać. Obiecuję poprawę w przyszłym roku, częstsze recenzje i komentowanie. Mam już w zapasie jedną :)


Na koniec życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego w 2012 roku!

24 komentarzy:

use imagination pisze...

Gratuluję tak długiego stażu bloga i życzę dalszych sukcesów i zapału w jego prowadzeniu! Ja również jestem wdzięczna losowi, że natrafiłam na to blogowe społeczeństwo, wiele rzeczy dzięki temu odkryłam, wielu wciąż uczę się na nowo.

tetiisheri pisze...

Gratuluję tak owocnego w czytanie roku i prowadzenia bloga :))Mój blog ma niecały miesiąc, ale za rok też będę mogła zrobić u siebie podsumowanie :))) Pozdrawiam

Magda pisze...

gratuluję rocznicy i 64 przeczytanych książek, a w Nowym Roku życzę przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń (nie tylko tych książkowych) :)

Immora pisze...

Gratuluję! Moja rocznica też jakoś niedługo :) Bardzo fajne podsumowanie :)

Życzę Ci 100 książek w następnym roku! (sobie również :P)

kasandra_85 pisze...

Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę samych pięknych i ekscytujących przygód książkowych w nadchodzącym 2012 Roku:)))

Taki jest świat pisze...

Brawo z okazji rocznicy :)

Querida (Sammie) pisze...

Gratuluję! :) I cieszę się, że do nas wróciłaś. :)

Dusia pisze...

Witaj z powrotem! Gratuluję roczku i przebicia noworocznego postanowienia, a w nowym roku życzę wytrwałości, wielu ciekawych lektur i - oczywiście - kolejnej blogowej rocznicy :*

Aleksnadra pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :)
Pozdrawiam :)

giffin pisze...

Widzę że rok rzeczywiście udany :) A do pierwszej recenzji zawsze wraca się z sentymentem! Wybrałaś świetną porę na rozpoczęcie blogowania - na początek nowego roku, super ;) U mnie dopiero 4,5 miesiąca ale już teraz nie pamiętam jak to było zanim miałam bloga, haha :D

Oleńka pisze...

Gratulacje! Gdy tak piszesz, to właściwie jakbym o sobie czytała (trzeci akapit :)). Więc wiem, co czujesz :)
Życzę Ci powodzenia, wielu cudnych lektur w nowym roku i wielu wspaniałych recenzji!

Pozdrawiam! :)

Ania pisze...

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów;)

izaa. pisze...

No, gratulacje z okazji roczku. Trzymaj tak dalej! Życzę powodzenia również w dotrzymywaniu noworocznego postanowienia - choć to chyba nie będzie zbyt trudne. :)

limonka pisze...

Gratulacje! Oby następny rok był równie owocny! :)))

Carline pisze...

Gratuluję rocznicy, a w 2012 roku życzę jeszcze więcej sukcesów ;)

Elen pisze...

Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga ! :) I życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :) A co do Jace'a Waylanda, też go uwielbiam ! :>

Tirindeth pisze...

Gratuluję rocznicy, wspaniale, że postanowiłaś recenzować i mam nadzieję, że z tego nie zrezygnujesz. Oby rok 2012 obfitował w setki wspaniałych lektur! Pozdrawiam :)

mol książkowy pisze...

Wszystkiego najlepszego w przyszłym roku i jeszcze więcej czasu na zajmowaniem się światem wyobraźni ;]

Pozdrawiam
Karolina

Natula pisze...

Gratuluję podsumowania, to bardzo przyjemne uczucie być częścią blogowego stadka :)

Życzę spełnienia noworocznych postanowień i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Weronika pisze...

Podziwiam cię! Ja na roku szkolnym mam tyle nauki, że ograniczam się tylko do czytania lektur. Niestety...
btw, długo szukałam bloga, który recenzowałby książki "w mojej tematyce" i w końcu znalazłam! :)
Szczęśliwego nowego roku :))

bsz pisze...

Moja przygoda z recenzowaniem to niecałe pół roku na razie, więc postanowiłam jeszcze nie robić żadnych podsumowań, mam za to nadzieję, że za rok dalej tu będę.
Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Krzysztof ,,Chris'' Krawczyk pisze...

Teraz spokojnie możesz się zająć 2012 rokiem :)

Magia słowa pisanego pisze...

No, no sto lat:). Ja będę obchodzić roczek w lutym. Też się zdziwiłam, jak ten czas szybko mija, niesamowite. Moim postanowieniem również jest częstsze zaglądanie do innych, niestety ostatnie miesiące nie były ku temu przychylne. Życzę wytrwałości i więcej przygód z bohaterami książek:)

Victoria. pisze...

Do siego 2012. :)

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)