czwartek, 1 grudnia 2011

Krótko i zwięźle

Witam Was po dość długiej przerwie!

Na wstępie przepraszam za tak duże zaniedbanie. Przyznam szczerze, że od momentu opublikowania ostatniej recenzji nie napisałam nic nowego, a Wasze blogi odwiedzałam naprawdę rzadko. Chciałabym to zmienić, ponieważ nie jestem w stanie zostawić recenzowania książek. Przyzwyczaiłam się do tego, a co najważniejsze, sprawia mi to przyjemność : ) Problem w tym, że ostatnio mam dużo na głowie, szczególnie jeśli chodzi o olimpiady. Pragnę dobrze wypaść w kolejnych etapach konkursów, dlatego muszę się nieco przygotowywać. Za to wcale nie opuściłam się w czytaniu - udaje mi się znaleźć kilka minutek (okej, może trochę więcej :p) na lekturę, dlatego będę miała co recenzować ; >

Wstępnie kalkulując, powinnam tutaj wrócić i dalej działać za jakieś dwa/trzy tygodnie. Postaram się też być bardziej systematyczna i jak najczęściej odwiedzać Wasze strony. Zrobię, co w mojej mocy!

Tymczasem żegnam Was i do napisania!

12 komentarzy:

Catherine pisze...

witamy po długiej przerwie ;)

Aneta pisze...

Powodzenia na olimpiadach zyczę i trzymam kciuki :)

giffin pisze...

Trzymam kciuki za olimpiady i czekam cierpliwie na Twój powrót ;)

Patka pisze...

witamy:D Pozdrawiam:)

kamykowy pisze...

Czasem ciężko pogodzić opiekę nad blogiem i pochłanianie książek z wszystkimi obowiązkami, ale fajnie, że nie porzuciłaś recenzowania ;) Życzę udanego powrotu do blogowania i zapraszam do siebie ;)

Ice_Fire pisze...

Z pewnością nadal masz wielu czytelników, a ja wprost nie mogę się doczekać nowych recenzji.

Susie pisze...

Właśnie przeglądam blogi, które miałam w zwyczaju odwiedzać i dostrzegam, że nie tylko ja w ostatnim czasie miałam dłuższą przerwę w blogowaniu. Tak nie powinno być, ale w pewnym sensie to podnosi na duchu ;)

Susie pisze...

Zapomniałam dodać, że liczę na Twój szybki powrót!

Meme pisze...

Czekamy ;) Ja też ostatnio opuściłam się. Na szczęście nie w czytaniu, czy pisani, ale co gorsza w komentowaniu ;P

Julia pisze...

Wracaj do nas jak najszybciej, brakuje mi Twoich recenzji. A jeżeli mogę spytać, to w jakich olimpiadach bierzesz udział?

Leanne. pisze...

Czytałam komentarz, który zostawiłaś u mnie - gratuluję i życzę owocnej współpracy, oraz masy ciekawych książek. ;) I czekam na Twój wielki powrót. ;)

Dosiak pisze...

Niedawno też mój blog "obchodził" pierwsze urodziny i przyznam, że pisanie i komentowanie strasznie wciąga :) Gratuluję Ci tylu przeczytanych książek i udanego roku :D

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)