piątek, 24 czerwca 2011

Witajcie wakacje!

Walizka jest jeszcze niespakowana (a to niedobrze :P), więc bez zbędnych wstępów zawiadamiam, że jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie na kolonię do Mrzeżyna. Mam nadzieję, że przeżyję tam jakieś ciekawe przygody ;) Po powrocie nadrobię tę nieobecność zarówno w odwiedzaniu Waszych blogów, jak i w recenzowaniu książek. Liczę, że wybaczycie mi to zaniedbanie :)

Zanim zacznę w końcu prasować ubrania, chciałabym życzyć wszystkim udanych wakacji w gronie najbliższych. Niech każdy z Was nazbiera wspomnień, z których warto będzie napisać ciekawą książkę! :)

Pozdrawiam ciepło,
Wasza Deline

31 komentarzy:

tristezza pisze...

Miłych wakacji ;)

Lena173 pisze...

W Mrzeżynie byłam dwa lata temu na kolonii ze swoimi Ślazakami :) Jak zobaczysz ośrodek Piramida, to znaczy, że spędziłam tam przepiekne 2 tygodnie

Yossa pisze...

Miłych wakacji życzę :) Jak coś zaprosiłam Cię do zabawy na swoim blogu, chyba nie brałaś jeszcze udziału :P

panna M pisze...

Dziękuje za życzenia i także życzę miłych wakacji i może przygody, którą nam tu opiszesz :)
Pozdrawiam

kasandra_85 pisze...

Życzę udanych kolonii:))
Szybko do nas wracaj. Pozdrawiam!!

Przepowiednia pisze...

Miłego wyjazdu. Baw się dobrze i napisz tą książkę o wakacyjnej przygodzie xD Ja chętnie ją przeczytam.

Carline pisze...

Miłego pobytu w Mrzeżynie ;)

Annie pisze...

Udanych wakacji!

Liliowa pisze...

Udanego wyjazdu! Przede wszystkim pięknej pogody, bo o tą u nas w kraju ciężko. ;)

Pozdrawiam. :)

Dusia pisze...

Też życzę Ci udanego wypoczynku!

izaa. pisze...

Ja w Mrzeżynie byłam na "zielonej szkole". Strasznie mi się tam podobało i wierzę, że Ty również będziesz się tam dobrze bawić :)
Wypoczywaj i wracaj cała i zdrowa! ;)

Meme pisze...

Udanego wypoczynku i niezapomnianych przygód ;D

Catherine pisze...

życzę miłych wakacji ;)

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Ja nie wiem kiedy wyjadę, ale raczej nie spieszę się...

Patrycja pisze...

Udanych wakacji!

Evita pisze...

Miłych wakacji i dużo ciekawych przygód Ci życzę :)

MirandaKorner pisze...

Miłego wypoczynku i dobrej zabawy!:))

Varia pisze...

baw się dobrze :)

Dosiak pisze...

Udanego wyjazdu i mnóstwa ciekawych przygód :D

Aneta pisze...

Udanych wakacji, odpocznij na maksa :) pozdrawiam

Kinga pisze...

Miłego wypoczynku i słonecznej pogody!
Pewnie w towarzystwie nie będziesz mieć czasu na czytanie książek ;) Ale nadrobisz po powrocie
Czekam na relację i zdjęcia! :)

Susie pisze...

Udanej zabawy życzę ;)

kometa088 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Magia słowa pisanego pisze...

Ja nigdy nie byłam na koloniach, ale zawsze po nich są podobno najfajniejsze wspomnienia. Życzę miłego wypoczynku.

przyjemnostki pisze...

Dawno mnie tu u Ciebie nie były, a tu takie piękne zmiany ;) Mam nadzieję, że się dobrze bawisz na koloniach :) Zbieraj wspaniałe wspomnienia!

Pozdrawiam:)

zakochanawilczyca pisze...

Zapraszam na mojego bloga, ponieważ wytypowałam Cię do zabawy One Lovely Blog Award :)
Pozdrawiam !

UpiornyGroszek pisze...

Mam przyjemność ogłosić, że nominowałam Cię do One Lovely Blog Award :) Szczegóły u mnie.

Pozdrawiam!

Meme pisze...

Mam przyjemność poinformować, że zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody One Lovely Blog Award ;) szczegóły u mnie na blogu ;P

Jarken pisze...

Hej :) Bardzo lubie Twojego bloga :) dlatego nominowalam go w zabawie One Lovely Blog Award. http://jarken.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html :)

Keira pisze...

Mam przyjemność poinformować, że zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody One Lovely Blog Award ;)
http://recenzje-keiry.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie :)

MirandaKorner pisze...

Mam zaszczyt poinformować Cię, że zostałaś przeze mnie nominowana do One Lovely Blog Award:)
http://czytajmyksiazki.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)