niedziela, 29 maja 2011

Jestem z powrotem :)

Witam po długiej przerwie :)

Szczerze mówiąc, nie zamierzałam znikać na miesiąc, ale tak jakoś wyszło... W każdym razie teraz mogę wrócić z czystym sumieniem i świadomością, że w czasie mojej nieobecności na blogspocie zrobiłam wszystko to, co musiałam (mam na myśli głównie szkołę) i pozostaje mi spokojnie wyczekiwać wakacji ;p Jestem pewna, że to rozumiecie, bo pewnie nie ja jedna przez ostatni miesiąc żyłam na ciągłych kartkówkach i sprawdzianach. Na szczęście większość ocen mam już wystawionych i wreszcie mogę wrócić do czytania i pisania recenzji ^ ^

Z tego, co widzę, trochę się na Waszych blogach pozmieniało. Mam nadzieję, że uda mi się szybko nadrobić moją nieobecność. Postaram się do Was jak najszybciej zajrzeć :)

Muszę dodać, że przez ten miesiąc nie miałam zbytnio czasu na książki, jednak udało mi się do kilku zaglądnąć. W najbliższym czasie pojawi się recenzja “Jutra”, która powinna być opublikowana już dawno.

Jak również widzicie, zmieniłam szablon bloga. Nadal uważam, że tamten był wspaniały, ale widniał tutaj od początku roku i zrobił się nieco... nudny? Obecny również mi się podoba i mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu. Po prawej stronie bloga znajduje się ankieta, przez którą możecie wyrażać swoją opinię o szacie graficznej. Będę wdzięczna za każdy głos :)

Korzystając z okazji, dodam stosik z książkami, które w większości uzbierałam w tym miesiącu.


Ognista Sophie Jordan to egzemplarz recenzencki od Bukowego Lasu, natomiast Pożeracz snów i Z ciemnością jej do twarzy otrzymałam od wydawnictwa Znak emotikon. Niżej znajdują się dwa tomiki wierszy - pierwszy naszej polskiej noblistki, Wisławy Szymborskiej, a drugi Ludwika Jerzego Kerna (niesamowite utwory!). Pozostałe pozycje to różnego rodzaju encyklopedie i książki wygrane w konkursach.

Na dziś to tyle ;) Za chwilę ruszę w podróż po Waszych blogach ;p

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli!

26 komentarzy:

kasandra_85 pisze...

Stos piękny. Gratuluję!! Czekam z utęsknieniem na kolejne recenzje. A szablon bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

Yossa pisze...

No właśnie, całkiem długo Cię nie było! (jak mnie szczerze mówiąc :D) ale super, że wróciłaś :) Mam nadzieję, że szybko wstawisz recenzję "Uratuj mnie" i "Pożeracza snów".
A wygląd bloga bardzo przyjemny, faktycznie, tamten miałaś od samego początku, więc czas na zmiany najwyższy :D

Catherine pisze...

szablon mi się bardzo podoba
Stos wspaniały, a jeśli chodzi o "Jutro" jak już zahaczyłaś, to czekam na opinię, bo leży u mnie na półce i nie wiem kiedy się za nią zabrać ;)

demismo pisze...

Gratuluję nabytków! Ognistą i Z ciemnością.... mam, a na Pożeracza Snów czekma:-)


Pozdrawiam!

Przepowiednia pisze...

świetny stosik i miłego powrotu!

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Nieźle, wracaj do blogowego światka :-)

niedopisanie pisze...

Ładny ten szablon nowy :) Stos równie uroczy :)

Tirindeth pisze...

Bardzo ładny szablon a co do książek, polecam Pożeracza snów i Ognistą. Super lektury ^^

Rudzielec pisze...

Świetny stosik! :))))

aniusiaczek92 pisze...

Świetny ten szablon ! Cieszę się z Twojego powrotu i czekam na recenzje ;)
PS. Chętnie zabrałabym Ci pierwsze trzy pozycje z tego pokaźnego stosu ;D

BookEater pisze...

welcome back!
super stosik!

Magda pisze...

chętnie bym ci podkradła Ognistą i tomik wierszy Szymborskiej, szablon bardzo ciekawy i w pięknym kolorze, pozdrawiam :)

Liliowa pisze...

Koniec roku szkolnego to rzeczywiście ciężki okres w życiu każdego ucznia, więc nie martw się - wybaczamy;)
Co do stosu - mam ochotę na "Ognistą", chociaż obiecałam sobie, że nie zacznę kolejnej tego typu serii... "Z ciemnością jej do twarzy" czytałam i osobiście oceniam tę książkę na 4 w skali od 1 do 6. A "Pożeracz snów" czeka na półce. :)
Szablon nowy bardzo ładny, lubię takie kolory. :)

Pozdrawiam serdecznie:)

Oleńka pisze...

Życzę pięknych wrażeń przy Szymborskiej. Kocham tą poezję :)

monis1900 pisze...

Polecam "Ognistą" świetna książka :) Piękny masz ten szablon :)

Aneta pisze...

Szablon mi się podoba, nie męczy oczu. Stosik imponujący :)

Varia pisze...

witamy po tak długiej przerwie. gratuluje wakacji, nowości i nowego szablonu :)

Hiliko pisze...

Jasne, bardzo dobrze, że zrobiłaś sobie taką przerwę (choć nie przeczę, że brakowało mi Twoich recenzji ;)). Czasem trzeba coś poświęcić.
Szablon piękny - uwielbiam takie - subtelny, spokojny, w dodatku piękne kolory :)
A stos niesamowity, robi wrażenie. Życzę miłego czytania i z niecierpliwością czekam na recenzje! Pozdrawiam serdecznie.

Rapsodia pisze...

Imponujący stosik. :) Czekam na nową recenzję!
Pozdrawiam

MirandaKorner pisze...

Szablon podoba mi się bardziej od poprzedniego.
Stosik jest wspaniały, a ja niecierpliwie wyczekuję nowych recenzji!

Natula pisze...

Miałam dwa miesiące przerwy w blogowym świecie i strasznie mi się pomieszało, szczególnie że i z książkami byłam na bakier. Z takim stosem szybko nadrobisz zaległości a szata graficzna jak najbardziej na plus :-)

Sylissima pisze...

Mnie podobały się, a raczej podobają oba szablony :)
A co do stosiku - super! :)

UpiornyGroszek pisze...

Powrót we wspaniałym stylu- z stosikiem na blogu :) I to jakim okazałym! Zazdroszczę i życzę miłej lektury :)

Pozdrawiam serdecznie!

Elina pisze...

Witaj, witaj! :)

Cieszę się, że wróciłaś. Trudno mi się narazie przyzwyczaić do szablonu, z powodu jego inności, ale zrobię to w najszybszym czasie;)
Świetny stosik!

Pozdrowienia
Elina

Magia słowa pisanego pisze...

O mnie też długo nie ma, ale wiadomo każda ma swoje życie prywatne i w każdej życiu coś się dzieje, niespodziewanego czasami. Fajnie, że wróciłaś. Z ciemnością jej do twarzy jest fantastyczna, Pożeracz snów pewnie też taki będzie.

Pauline. pisze...

3 pierwsze książki od góry chętnie bym Ci podkradła :P Miłej lektury!

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)