czwartek, 3 lutego 2011

Pierwszy stosik


Jestem niezmiernie szczęśliwa, ponieważ wczoraj dostałam paczkę od wydawnictwa Novae Res, w której znajdowało się pięć pozycji:

1. “Ostatni Nefilim” Michała Solanina - opis na okładce jest kuszący, tym bardziej, że akcja rozgrywa się w średniowieczu! Mam nadzieję, że nie zawiodę się czytając to dzieło.
2. "Dziedzictwo Agwatronu" Pauliny Koniuk - jak tylko skończę “Cień wiatru”, to zabiorę się za przygody Emmy.
3. “Świeżak” Henryka Gostomskiego - coś z innej beczki, nienależące do gatunku fantasy. Mimo to, myślę, że ta pozycja mnie zachwyci, gdyż zapowiada się obiecująco. Nie wiem jak Wam, ale mi podoba się pomysł na książkę napisaną z perspektywy chłopaka, który trafił do zakładu wychowawczego.
4. "Drugie życie" Andrzeja Sikory - już wkrótce poznam przeżycia człowieka, który poddał się przeszczepowi mózgu...
5. "Opowieści celtyckie" Karoliny Janowskiej - jednak nic nie przebije fantasy.

Mam nadzieję, że każda z tych pozycji spełni moje oczekiwania :)

Zaczęły się ferie i zgodnie z obietnicą, zabiorę się za tego bloga. Zacznę od uzupełnienia istniejących już zakładek oraz dodania nowych. Potem oczywiście będę solidnie pracować nad recenzjami ^ ^ Już wkrótce pojawi się recenzja “Skóry” autorstwa Adrienne Marii Vrettos. Pozostaje Wam tylko czekać i wierzyć, że niczego nie zepsuję ;)

Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

bookworm pisze...

Zazdroszczę stosiku:) Parę tych książek jest... niektóre z chęcią przeczytałabym sama.

Varia pisze...

Piękny zbiór :) Życzę miłego czytania, udanego wypoczynku i owocnych prac nad blogiem :)

Varia pisze...

moja mała sugestia: wyłącz blokadę antyspamową. myślę, że wiele osób będzie Ci wdzięczne za to, że nie będą musiały za każdym razem wpisywać rzędu niezidentyfikowanych literek ;)

Deline pisze...

Varia, chyba masz rację co do tej blokady ^ ^ Zaraz się tym zajmę.

Elina pisze...

Gratulacje! Ja też dostałam ostatnio paczkę od Novae Res, ale znajdowały się tam całkiem inne pozycje książkowe :)

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Bardzo mi miło, że się tutaj znalazłeś. Jeśli spodobał Ci się post i chcesz podyskutować - zostaw komentarz :)